Verkkokaupan lippuosto saattaa valitettavasti joskus epäonnistua. Virhetilanne saattaa johtua siitä, ettei lipunmyyntijärjestelmä saa vahvistusta verkkopankissa suoritetusta maksusta. Näin saattaa tapahtua, jos maksamiseen varattu aika (15 min.) ylittyy tai yhteys katkeaa, ennen kuin selain palaa verkkopankista Savon Kinojen verkkopalveluun.
Jos saat virheilmoituksen tai oston vahvistussivu ei aukea lippujen maksamisen jälkeen, tarkista Omalta sivulta, onko osto kuitenkin onnistunut. Omalle sivulle pääset klikkaamalla oikeassa yläkulmassa olevaa nimeäsi ja valitsemalla sieltä Oma sivu. Onnistuneen pääsylippuoston tiedot näkyvät Oman sivun Ostetut liput -kohdassa. Tarkista myös sähköpostisi ja roskaposti-viestit!
Jos maksamasi osto ei näy Omalla sivulla etkä ole saanut oston vahvistusviestiä (maksuvahvistuksen lähettäjä Verifone/Point E-Commerce) sähköpostiisi, osto on valitettavasti epäonnistunut. Tee osto siinä tapauksessa uudestaan. Palautamme epäonnistuneeseen ostoon liittyvän aiheettoman veloituksen pankkitilillesi mahdollisimman nopeasti. Ota meihin yhteyttä Yhteydenotto-lomakkeella. Valitse Yhteydenoton aiheeksi Verkkokauppa ja kirjoita Viesti -kohtaan seuraavat tiedot:
Jos olet ostanut liput vahingossa väärään esitykseen, voit korjata asian seuraavalla tavalla:
Ostettujen lippujen peruutusta ja/tai vaihtoa ei ole mahdollista käsitellä yhteydenottolomakkeen kautta.